Onsdag

Veckorna rullar iväg, snart är det helg igen :)
Idag har vi avklarat ett matteprov, lite repetition inför tentan som kommer om 2-3 veckor.
Jag längtar efter några pluggfria dagar, det behövs just nu med tanke på det höga tempot. Men jag antar att det får vänta.
I veckan kom äntligen min nya lilla svarta klänning som jag beställt på nelly.com  :)
Passade på att köpa ett par kallingar till Mattias oxå, bara för att han är så snäll mot mig :)

För övrigt så börjar jag få lite hemlängtan igen, det har redan gått en månad sedan jag var hem sist.. Saknar familj, vänner och hästlukten!
Kom och tänka på att det är snart 1,5 månad sedan farmor lämnade oss. Jag saknar och tänker på dig så mycket.. <3

Snart kommer iaf syster och hälsar på, jag längtar :)
Kanske dags att ta tag i kemin en stund, ikväll ska vi äntligen kika lite på tv :p

Min nya klänning

Kommentarer
Postat av: Virre

Vilken fin klänning =) Till nyår kanske? Du, jag saknar dig hjärtat. Väldigt mycket just nu!! Måste höras på fonen.

2009-10-14 @ 23:58:39
URL: http://veronica.dace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0