Nytt försök!

Ska försöka ta tag i bloggandet igen, tror jag kommer tycka att det är roligt bara jag kommer igång!

Helgen har iaf varit händelserik måste jag säga. I fredags köpte jag förresten Lars Winnerbäcks nya skiva :)
På kvällen, efter en god middag, la vi oss i soffan för att titta på Idol. Helt plötsligt blev Mattias akut dålig och kunde knappt andas. Efter några minuters panik och samtal med sjukvårdsrådgivningen här hemma ringde jag taxin och åkte iväg till akuten med Mattias. De tror att han drabbats av en allergisk chock, troligen av nötterna vi åt. Efter ett par timmar fick vi iaf åka hem och nu är han bra som tur är, men i fortsättningen hoppar vi över nötterna för säkerhets skull.

Under lördag förmiddag anlände Mattias storasyster Andrea och hennes sambo Daniel hit till Umeå :)
Dagen tillbringades på stan och i soffan framför två Johan Falk - filmer.
Det är himla roligt med påhälsning så välkomna att hälsa på oss nära och kära :)

Idag har vi mest gjort ingenting. Jag och Mattias gick en sväng efter älven i solen, men det börjar bli kyliga dagar nu ..
Nu ska vi försöka plugga en stund. Bloggar mer när tiden kommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0