Fredag kväll

Gud så skönt med helg, det uppskattas verkligen när man kör på i högt tempo hela veckorna.
Den här fredagskvällen blev super tycker jag :)
Jag och Mattias tog bussen in till stan för att göra en rad olika saker. Först gick vi på stan en sväng, och det blev faktiskt ett par stövletter för mig och 2 t-shirtar för Mattias. Sedan gick vi på Eastern Palace och åt jättegod mat.
Mätta och nöjda gick vi vidare mot biostaden och köpte biljetter till filmen Bröllopsfotografen som hade premiär ikväll. Men den började inte förrän halv nio så vi gick på AllStar och tog en varsinn cider och pratade tills filmen började, myyys :)

Filmen var himla rolig, jag gillar värmländskan och skådisen (Pölsa i Smala Sussie;) Se filmen!
Nu är vi hemma igen. Får se om det blir tv:n en stund innan det är dags att sova.
Vi missade ju Idol igen, vem åkte ut? Får kika på programmet på datorn imorgon.
Hoppas ni hade en lika trevlig kväll (:


 

Kommentarer
Postat av: Josse

Hur går det med bloggandet darling ? ;)

2009-11-17 @ 13:53:25
URL: http://jossegustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0