Biljetterna är beställda !!

Igår beställdes en varsin biljett till mig och Mattias, vi ska på Lars Winnerbäck den 26 november här i Umeå och jag längtar :)

Sitter här och är på bra humör, slutade halv 12 för dagen, Mattias började dock ett så det är lite tyst och ensamt men jag ska passa på att gå ut och gå en sväng i solen snart och sen förbereda middagen tills han kommer hem. Blir spaghetti och köttfärsås idag :)

Snart helg och det ser ut som att helgen trots allt blir fullbokad med massa roligt.
I morgon ska vi in till stan en svän för att kika, gå på Kinarestaurang och äta en middag innan vi ska gå på BIO-premiären av Bröllopsfotografen :) Helmys !!

På lördag blir det mycket plugga under dagen för på kvällen ska vi iväg på Basårssittning. Alla som går basåret och vill ska äta middag och så blir det lite fest på Origo (ett ställe på Universitetsområdet), allt detta anordnas av Studentkåren. Temat för kvällen kommer tydligen vara "Vad jag ska bli när jag blir stor". SNÄLLA kom med tips om vad vi ska ha på oss för kläder som passar. Både för Mattias som vill bli jägmästare och för mig som vill bli veterinär eller djursjukvårdare. Känns lite trist att komma i en vit rock :p Man kan självklart klä ut sig till hemmafru om man nu tänkt bli det tex. :p  HJÄLP, förslag!!

Då hade jag inget mer att säga nu .. Hörs (:



Lars Winnerbäck 26 november Gamlia Hallen, Umeå


Kommentarer
Postat av: Andrea

Trevligt att få komma ut på lite skoj i helgen! Du kan nog ha "din lilla svarta" på sittningen, varför inte en hot veterinär?? :-) Det kanske räcker med något grönt för Mattias? Han kan ju köpa den där halsduken vi tittade på och oljerocken så ser han ju ut som en riktig skogsägare...

Hoppas ni får roligt i alla fall!



Kram

2009-10-15 @ 18:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0