Välkommen till min nya blogg!

Nu har jag äntligen startat en egen blogg. Här kommer ni kunna följa min vardag i Umeå tillsammans med Mattias och allt som rör sig runt omkring. Den får vara lite provisorisk nu i början innan jag lärt mig alla funktioner, men huvudsaken är ju att ni kan läsa det jag skriver :) 
5 dagar har redan gått sedan vi åkte norrut med vårt stora lass. Vi mellanlandade på IKEA i Sundsvall för att skaffa nya saker till vårt nya krypin. Jag tycker vi lyckades bra. Det svåraste av allt var nog att hitta en säng som passade oss båda bra, men till slut lyckades vi. Efter många timmar i Sundsvall och 2 i stort sett fullpackade släp och bilar rullade vi vidare upp mot Umeå.
Hela helgen har vi fått jättebra hjälp av våra snälla föräldrar med att skjutsa, handla och ställa i ordning. Obeskrivliga tack till er!

Nu känns allt som går att få klart, klart! Vi väntar dock på vårt nya matbord, sängbord och några andra saker som ska in i lägenheten.
Vi trivs redan jättebra här uppe. Nära till skola, shopping, mat och stan. Området är lugnt och fint, grannarna är trevliga och lättsamma !

Vi har mest cyklat runt och utforskat området de här dagarna och nu bär det av in mot stan igen :)
Tydligen har vi lite bråttom ;) Skriver kanske mer senare.

Ha det bra!

/Hanna.Mattias nere vid Älven under en cykeltur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0